BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Niebylski Tomasz
Tytuł
Zwrot inwestycji w klienta : CRM jako sposób na zwiększenie zyskowności firmy
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2006, nr 1, s. 40-43
Słowa kluczowe
Klient, Strategia marketingowa, Inwestycje, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Customer, Marketing strategy, Investment, Customer Relationship Management (CRM)
Abstrakt
Badania pokazują, że w Niemczech przy wdrażaniu rozwiązań CRM podstawowymi celami dla zarządó podejmujących decyzje były wszelkie udogodnienia dla klienta, poprawa ich satysfakcji i uzdrowienie relacji. Dopiero a szóstym miejscu znalazła się potrzeba zwiększenia zysku. Jest to główna przyczyna niepowodzenia tych projektów, gdyż istnienie każdej firmy uzależnione jest od maksymalizacji jej zysku. Taki też powinien być cel wdrożenia CRM, jeśli koncepcja ta ma zakończyć się sukcesem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu