BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Berłowski Paweł
Tytuł
Klient w roli... pracodawcy : Audyt zarządzania relacjami z klientami poprzedzający wdrożenie systemu CRM- studium przypadku firmy LIDEX
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2006, nr 1, s. 44-49
Słowa kluczowe
Klient, Pracodawcy, Obsługa klienta, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Customer, Employers, Customer service, Customer Relationship Management (CRM)
Abstrakt
Sukces wdrożenia strategii CRM zależy od sposobu rozumienia roli, misji i zadań firmy, a nie od tego, czy kupimy najbardziej zaawansowane oprogramowanie do przetwarzania informacji. Jest to kwestia kultury organizacji nastawionej na klienta, myślącej w kategoriach jego korzyści. Tak jest to rozumiane w firmie LIDEX Centrum Tłumaczeń i Obsługi Konferencji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. www.crmguru.com
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu