BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kozioł Leszek (Wydział Zarządzania)
Tytuł
Zarządzanie reklamą - zarys koncepcji
Advertising Management
Źródło
Folia Turistica / Akademia Wychowania Fizycznego im. B. Czecha w Krakowie, 2002, nr 11, s. 3-18, bibliogr. 17 poz.
Słowa kluczowe
Reklama, Zarządzanie marketingowe, Kampanie reklamowe, Planowanie reklamy, Marketingowy system informacyjny
Advertising, Marketing management, Advertising campaign, Advertising planning, Marketing information system
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie koncepcji zarządzania reklamą. Autor omawia pojęcie zarządzania marketingowego, istotę i funkcję reklamy oraz istotę i założenia koncepcji zarządzania reklamą. Szczególną uwagę poświęca omówieniu wybranych aspektów procesu zarządzania reklamą. Rozważa aspekt funkcjonalny, strukturalno-rzeczowy, instrumentalny i informacyjny.

The present paper shows the assumptions of that conception and characteristic of advertising management which is treated as a specific line of the management speciality including both advertising activities and managerial function. It is worth nothing that advertising management can be studied from a several angles: functional, structural and material, instrumental and informative ones. Because of the limitations of the present paper the structural and organisational solutions to the advertising activities, which also comprise the essence of advertising management, have been only roughly discussed. Other author's publications on that subject have been mentioned. The problems raised in this paper are concerned mainly with managerial stuff of firm ordering advertisements (advertisers), advertising agencies and other institutions which manage advertising. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-3888
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu