BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Fazlagić Amir Jan
Tytuł
Wiedzieć znaczy móc
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2007, nr 7, s. 15-19
Słowa kluczowe
Wiedza, Kapitał ludzki, Zarządzanie wiedzą, Organizacje uczące się, Wiedza ukryta, Zarządzanie wiedzą klienta
Knowledge, Human capital, Knowledge management, Learning organisations, Tacit knowledge, Customer Knowledge Management (CKM)
Uwagi
Zawiera tabele: [1] Ocena obszarów wiedzy i ignorancji, [2] Procesy zarządzania wiedzą w banku, [3] Controlling wiedzy w banku
Abstrakt
W artykule zwrócono uwagę na potrzebę wprowadzenia systemów zarządzania wiedzą klienta w firmach, które oferują obsługę osobistą. Liderem we wdrażaniu takich rozwiązań są banki detaliczne. Na podstawie ich działalności omówiono wymiary wiedzy: czasowy, tworzenia wartości, merytoryczny oraz strukturalny. Zaprezentowano jak kontrolować poziom jakości wiedzy w firmie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu