BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sas Magdalena
Tytuł
Jak napisać biznesplan
How to Make a Business Plan
Źródło
Folia Turistica / Akademia Wychowania Fizycznego im. B. Czecha w Krakowie, 2002, nr 11, s. 165-185, bibliogr. 14 poz.
Słowa kluczowe
Biznes plan, Planowanie strategiczne, Planowanie w przedsiębiorstwie
Business plan, Strategic planning, Enterprise planning
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono istotę biznesplanu oraz procedurę jego konstruowania. Omówiono poszczególne części biznesplanu takie jak: aktualna sytuacja firmy, analiza rynku, wybór strategii przedsiębiorstwa, plan finansowy i prognozy wyników, wdrożenie, monitoring, ocena ryzyka przedsięwzięcia, załączniki.

In this article, there are descripted all main parts of business plan, which is a recapitulation of company's strategic planning. Besides elucidation idea of marketing business plan, article contains description of such parts, like: * Current company situation analysis * Market analysis * Company's marketing strategy * Financial planning and forecasts * Plan of initiation * Monitoring * Risk valuation * Enclosures * Example of document's structure. In assumption article "How to make a business plan" not only ought to be a short elaboration on this topic, but also a school supply for students within subjects from the field of management and marketing. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-3888
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu