BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Trejtowicz Mariusz
Tytuł
Wciągnąć klienta w dialog
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 5, s. 11-17
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Orientacja marketingowa, Psychologia komunikowania, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa, Nowe technologie
Marketing communication, Marketing orientation, Communicate psychology, Marketing concept of the company, High-tech
Abstrakt
Autor twierdzi, że jeśli marketing rzeczywiście dąży w kierunku dialogu, troska o lojalność i satysfakcję klientów może zmienić oblicze. Będzie można klientów pytać o coraz więcej, o ile tylko komunikując im rezultaty przekazanych przez nich poprzednio opinii uda się sprawić, że poczują wzrost personalizacji tej komunikacji. Jeśli wyrażenie opinii, przekazanie organizacji swoich sugestii i uwag będzie pozytywnym doświadczeniem dla klienta, oznaczać ono będzie zacieśnienie relacji i sprzyjać lojalności. Zdaniem autora przedsiębiorstwa, które pierwsze zbudują kanały komunikacji pozwalające na dialog z klientem (słuchanie go), a nie jedynie komunikowanie produktów i marek, mogą na długi czas zyskać przewagę konkurencyjną.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu