BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wolniak Michał
Tytuł
Strategia promocyjna dla Amnesty International
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 5, s. 11-17
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Strategia promocji, Marketing wirusowy, Kampanie społeczne, Prawa człowieka
Marketing communication, Promotion strategy, Viral marketing, Social campaigns, Human rights
Abstrakt
Artykuł dotyczy akcji Maraton Pisania Listów organizowanej przez Amnesty Intenational. Po raz pierwszy w Polsce organizacja pozarządowa wykorzystała do kampanii społecznej najnowocześniejsze środki marketingowe, takie jak marketing szeptany i społecznościowy. Maraton to coroczna akcja społeczna organizowana przez Amnesty International, która polega na odręcznym pisaniu listów (przez 24 godziny) w obronie ofiar udokumentowanych przypadków naruszeń praw człowieka. Listy Amnesty są skuteczne - także te adresowane do najbardziej zamkniętych i krwawych reżimów. Poprawa sytuacji osób, w obronie których pisane są listy, notowana jest w co trzecim przypadku. Także takie kraje, jak Chiny czy Iran, przy dużym nacisku ulegają.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu