BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zbiegniewski Paweł
Tytuł
Snajperzy marketingu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 5, s. 42-45
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Marketing precyzyjny, Globalizacja, Pozycjonowanie marki, Analiza marketingowa
Marketing communication, Precision marketing, Globalization, Brand positioning, Marketing analysis
Abstrakt
Autor, patrząc z perspektywy minionego roku, zauważa, że sporo się w marketingu firm zmieniło. Coraz więcej marek stara się plasować komunikacyjnie i produktowo w coraz bardziej dopasowane grupy odbiorców, czyli przeznaczać maksimum środków na skuteczne docieranie. Takie działania nazwać wypada marketingiem snajperskim. Autor przypomina, że jego konieczność przewidział David Ogilvy, zalecając - „Docieraj do tych, którzy się liczą, a nie licz tych, do których docierasz”.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu