BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Droździel Gabriela
Tytuł
Nadrobić dystans
Źródło
Bank, 2007, nr 2, s. 40-41
Słowa kluczowe
Zarządzanie bankiem, Sektor bankowy, Rynek usług bankowych, Strategia banku
Bank management, Banking sector, Banking services market, Banking strategy
Abstrakt
Artykuł przedstawia problem zarządzania w polskich bankach. Specjaliści z Deloite & Touche rzucili nowe światło na aspekt zarządzania polskimi bankami. Za najważniejszy sposób na sprawne funkcjonowanie banku uznali poszerzanie liczby lojalnych klientów. Opisują oni strategię budowy trwałych więzi z klientami ("customer - centric").
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu