BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szufranowski Jakub
Tytuł
Zwabić klienta do sieci
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 5, s. 50-53
Słowa kluczowe
Reklama w internecie, Formy reklamy, Nowe technologie, Komunikowanie człowiek-komputer, Reklama multimedialna
Internet advertising, Advertising forms, High-tech, Human-computer system, Multimedia advertising
Abstrakt
Artykuł traktuje o perspektywach, jakie w niedalekiej przyszłości pojawią się w branży reklamowej w związku z rozwojem internetu. Autor pisze, że wszystko, co sprzyja aktywności użytkowników, zachęcając ich do współpracy między sobą i do współtworzenia treści serwisów internetowych, wydaje się być bardzo obiecujące, dając przedsmak olbrzymich możliwości drzemiących w internecie. Jego zdaniem internet, jako najbardziej demokratyczne medium jest równocześnie w pełni interaktywny, pozwalając odbiorcy na uzyskiwanie takich informacji, jakie w danym momencie są mu potrzebne. Personalizując przekaz informacyjny i dbając zarówno o jego aktualność, jak i o atrakcyjność, a także różnicując formy przekazu, tego samego wymaga od reklamy. W tekście znajdują się także informacje na temat obecnych form reklamy w sieci i nowe pomysły z tego zakresu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu