BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sadowski Robert
Tytuł
Nieetyczne pozycjonowanie stron
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 5, s. 60-63
Słowa kluczowe
Wyszukiwarki internetowe, Pozycjonowanie, Serwis internetowy, Etyka biznesu, Kodeks etyki
Internet search engine, Positioning, Website, Business ethics, Code of ethics
Abstrakt
Autor informuje, że w chwili obecnej nie ma uregulowań prawnych, mówiących o tym, jakie działania pozycjonerskie są dozwolone, a jakie zakazane. Kto wdroży bądź zleci wdrożenie lepszych technik, będzie na wyższych miejscach w wynikach wyszukiwania. A pozycja, jak wiadomo, ma kluczowe znaczenie. Ale to nie do końca prawda. Autor pisze, że nad wszystkim czuwają ludzie pracujący w wyszukiwarkach oraz specjalne algorytmy mające na celu przeciwdziałanie nieuczciwym czy nieetycznym technikom pozycjonerskim. Każda wyszukiwarka działająca na polskim rynku ma swój regulamin, z którego jasno wynika, co wolno, a czego nie wolno robić w zgłaszanych stronach www.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu