BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dąbrowska Julita, Łuczak Sebastian, Trochimiuk Paweł
Tytuł
Polski PR - stan obecny
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 5, s. 72-75
Słowa kluczowe
Public relations, Agencje public relations, Struktura rynku, Koniunktura gospodarcza, Organizacje uczące się
Public relations, Public relations agencies, Market structure, Business trends, Learning organisations
Abstrakt
Zdaniem autorów raportu, polski rynek PR ma się coraz lepiej, a zagraniczne sieciowe agencje PR coraz częściej interesują się naszym krajem. Zwiększające się budżety przeznaczane na PR oraz coraz wyższe wymogi stawiane agencjom przez klientów spowodowały ten wyraźny wzrost zainteresowania Polską. Wnioski płynące z raportu są takie, że udział agencji sieciowych na naszym rynku rośnie, chociaż zdecydowanie prym wciąż wiodą agencje lokalne z polskim kapitałem, zazwyczaj zrzeszone lub afiliowane przy jakiejś międzynarodowej sieci. Trend wycofywania się światowych potęg z afiliacji na rzecz kupna polskiej agencji czy założenia oddziału jest jednak zauważalny i prawdopodobnie będzie postępował.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu