BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dobosz Arkadiusz, Andrzejczyk Marcin
Tytuł
Kapitał ludzki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 5, s. 90-93
Słowa kluczowe
Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Komunikowanie marketingowe, Rekrutacja pracowników, Kapitał ludzki, Wartość marki
Communication in organisation, Marketing communication, Employee recruitment, Human capital, Brand value
Abstrakt
Autorzy zwracają uwagę, że w czasach coraz bardziej zaostrzającej się walki konkurencyjnej, rosnącej presji czasu i nasilającej się gonitwy za tworzeniem coraz to nowszych i lepszych modeli produktów firmy skupiają się na komunikacji na zewnątrz, zaniedbując równie ważny przepływ informacji do wewnątrz. Tymczasem zdaniem autorów kluczem do sukcesu na obydwu polach jest umiejętnie dobrany, kompetentny, zmotywowany, rozumiejący wizję i misję marki, i co najważniejsze, wierzący w nią kapitał ludzki. Jeszcze kilkanaście lat temu budowanie marek opierało się na przekonywaniu konsumentów o przewadze funkcjonalnej danej marki nad innymi. Obecnie marketerzy starają się przekonać konsumentów do swojej marki, akcentując jej emocjonalną wartość. Autorzy przekonują, że kluczem do sukcesu tej strategii jest spójność wewnętrznych komunikatów firmy z tymi, które firma emituje na zewnątrz.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu