BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Musiał Tomasz, Jabłoński Marcin
Tytuł
Idea reklam PPC
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 6, s. 8-10
Słowa kluczowe
Nowe technologie, Reklama w internecie, Komunikowanie skuteczne, Usługi telekomunikacyjne, Biznes elektroniczny
High-tech, Internet advertising, Effective communication, Telecommunications services, e-business
Abstrakt
Autorzy omawiają model emisji reklam w internecie zwany PPC, czyli pay per call. Oznacza to taki układ, w którym rozliczenia powstają na podstawie połączeń telefonicznych realizowanych przez potencjalnych klientów reklamodawcy. PPC łączy w sobie dwa kanały komunikacji z potencjalnym klientem - internet (jako miejsce prezentacji reklamy) oraz telefon (jako kanał komunikacji między reklamodawcą a użytkownikiem wyszukiwarki). Idea reklam PPC jest tak, że reklamodawca płaci tylko i wyłącznie za kontakt telefoniczny od zainteresowanego użytkownika internetu. Zdaniem autorów PPC może być przydatny zarówno dla tradycyjnych, przeważnie lokalnych biznesów, posiadających skromny serwis www lub w ogóle nieposiadających własnej strony w sieci, jak również dla firm zakorzenionych na rynku, dla których telefon to jeden z głównych kanałów sprzedaży.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu