BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hanus Bartosz
Tytuł
Dokładnie to, o czym marzysz
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 6, s. 34-37
Słowa kluczowe
Studium przypadku, Strategia banku, Wizerunek banku, Kampanie reklamowe, Komunikowanie marketingowe
Case study, Banking strategy, Bank image, Advertising campaign, Marketing communication
Abstrakt
Zdaniem autora, prawidłowe zdefiniowanie potrzeb grupy docelowej i znalezienie odpowiedzi na nie w produkcie nie jest łatwe, ale ciągle jest najlepszym gwarantem powodzenia. I dlatego twierdzi on, że marki, które są w stanieje zaspokoić jako pierwsze, lub robią to lepiej niż konkurencja, odnoszą największe sukcesy. O skuteczności takiego modelu działania autor przekonuje na przykładzie kampanii przeprowadzonej w Afryce Południowej przez Standard Bank.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu