BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Polak Krzysztof
Tytuł
W reklamie oficjalnie i nie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 6, s. 42-45
Słowa kluczowe
Reklama, Strategia reklamy, Komunikowanie marketingowe, Kultura, Język reklamy
Advertising, Advertising strategy, Marketing communication, Culture, Language of advertising
Abstrakt
Autor pisze o sposobach komunikacji z konsumentem, która miała na celu zbliżenie się do niego. Poszukiwanie bliskości wydaje mu się całkowicie zrozumiałe i potrzebne - zakłada bowiem, że dzięki bliskości możemy z konsumentem nawiązać głębszą więź i porozumienie, a przez to komunikacja stanie się bardziej wiarygodna, przyjazna i w efekcie zaakceptowana. Autor zwraca uwagę na charakterystyczne przekonanie, że bliskość fizyczna medium, jego obecność w różnych codziennych sytuacjach stanowi podstawę do osiągnięcia bliskości emocjonalnej, na której szczególnie zależy marketerom. W tekście przedstawiono inny punkt widzenia, w którym fizyczna bliskość medium ma znaczenie drugoplanowe, zaś kluczem do bliskości emocjonalnej jest sam sposób komunikowania się z konsumentem, ściśle powiązany kontekstem kulturowym, w którym odbywa się komunikacja.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu