BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziekoński Michał
Tytuł
Ta karta prawdę ci powie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 6, s. 46-49
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Controlling, Kontrola marketingowa, Ocena działalności przedsiębiorstwa, Narzędzia controllingu
Enterprise management, Controlling, Marketing control, Performance evaluation of enterprises, Controlling tools
Abstrakt
Zdaniem autora, obszarem marketingu, który zyskuje coraz bardziej na znaczeniu, jest kompleksowa ocena skuteczności i efektywności działań marketingowych. W obliczu coraz większych wyzwań, przed jakimi stoją marketerzy kreujący, coraz większą rolę pełni precyzyjna ocena efektów, jakie przyniosły konkretne działania. Firmy poszukują odpowiednich narzędzi controllingu marketingowego, które pozwolą na rzetelne monitorowanie, czy określone kampanie przyniosły sukces. Artykuł traktuje o jednym z takich narzędzi – Marketingowej Karcie Wyników.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu