BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowicki Zbigniew
Tytuł
Ekspansja wideo w sieci
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 6, s. 50-55
Słowa kluczowe
Internet, Wideo, Użytkownicy internetu, Stałe łącza internetowe, Portale internetowe
Internet, Video, Internet users, Fixed broadband Internet, Web portals
Abstrakt
Zdaniem autora, przyszłość internetu należeć będzie do przekazów wideo. Już dziś rola tej formy przekazu jest znacząca. Rozpowszechnienie łącz o dużej przepustowości doprowadziło do rozwoju form, które pochłaniają dużą część pasma, a jednocześnie są odbierane przez internautów jako znacznie bardziej atrakcyjne. Serwisy, które opierają się na plikach wideo, stają się coraz bardziej popularne, a jak pokazują badania, wydatki na reklamę wideo osiągną w 2010 roku 11,5 proc. wszystkich kosztów przewidzianych na reklamę internetową. Specjaliści przewidują, że w najbliższej przyszłości zapotrzebowanie na taką formę przedstawiania rzeczywistości w internecie będzie stanowiło normę. Autor twierdzi, że natura człowieka oraz skłonność do lenistwa sprawi, że będziemy coraz częściej stawiać obraz nad słowem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu