BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rzepniewski Tomasz
Tytuł
Kobiety surfujące
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 6, s. 64-67
Słowa kluczowe
Internet, Użytkownicy internetu, Kobieta, Serwis internetowy, Wyszukiwarki internetowe
Internet, Internet users, Woman, Website, Internet search engine
Abstrakt
Autor przypomina, że mimo faktu, że internet bywa postrzegany jako medium zdominowane przez mężczyzn, kobiety stanowią połowę wszystkich internatuów, co w skali miesiąca oznacza ok. sześć milionów pań przed komputerami w Polsce. Jak wynika z badań, to właśnie one są obecnie w sieci jedną z najaktywniejszych grup konsumenckich. Skupiają się wokół forów i serwisów tematycznych, prowadzą żywiołowe dyskusje, wymieniają się poradami, dokładnie omawiają produkty, szukają nowych rozwiązań, dzielą się doświadczeniami oraz czytują wpisy na forach i błogi. Zdaniem autora, przez analizę informacji, jakich najczęściej poszukują w internecie kobiety, można się dowiedzieć, że jest to medium idealnie dopasowane do reklamowania w szczególności produktów z kategorii: zdrowie, moda, uroda, kultura, turystyka, sprzęt AGD.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu