BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chudzik Daniel
Tytuł
Klient na rynku hipermarketów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 6, s. 82-85
Słowa kluczowe
Hipermarkety, Identyfikacja klienta, Badania marketingowe, Profil konsumenta, Psychologia konsumenta
Hypermarkets, Customer identification, Marketing research, Customer profile, Consumer psychology
Abstrakt
Zdaniem autora raportu, w obecnych warunkach rynkowych, przy bardzo dużej konkurencji między sieciami handlowymi, nie można mówić o przywiązaniu klienta do jednego sklepu. Klient ma możliwość porównywania ofert towarowych, usługowych i wartości dodanych, dzięki którym wybiera swój własny sklep. Na rynku handlu wielkopowierzchniowego zauważalna jest bardzo duża walka o klientów, sieci handlowe prześcigają się, przygotowując ciągle nowe propozycje, by w ten sposób przekonać do swojej, jedynej i niepowtarzalnej oferty. W tekście podano wyniki badań marketingowych dotyczące między innymi motywów wyboru sklepu i zwyczajów konsumentów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu