BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cichosz Marzenna
Tytuł
Posiadanie lojalnych klientów a logistyka w firmach usługowych
Źródło
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2007, nr 7, s. 2-11
Słowa kluczowe
Rynek usług, Logistyka, Lojalność klientów, Badania ankietowe, Zachowania konsumenta, Usługi
Services market, Logistics, Customer loyalty, Questionnaire survey, Consumer behaviour, Services
Abstrakt
Artykuł niniejszy powstał w wyniku projektu badawczego realizowanego we wrześniu 2006 r. w ramach badań własnych prowadzonych w Katedrze Logistyki SGH. Zasadniczym celem badań było sprawdzenie czy i na ile w polskich przedsiębiorstwach usługowych istnieje związek między posiadaniem informacji od lojalnych klientów a organizowaniem czynności i procesów logistycznych. Weryfikację tezy przeprowadzono na podstawie badań ankietowych, w których udział wzięło 50 przedsiębiorstw usługowych rozmaitych branż działających na terenie kraju. Badania w całej rozciągłości potwierdziły te założenia.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-2037
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu