- Autor
- Skulski Przemysław
- Tytuł
- Międzynarodowe otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa
The International Marketing Environment of an Enterprise 357 Marcin Sutkowski: Sectorial Operative Programme as a Factor in Accor - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2006, nr 1147, s. 345-357, bibliogr. 11 poz.
- Tytuł własny numeru
- Problemy regionalne i globalne we współczesnej gospodarce światowej
- Słowa kluczowe
- Otoczenie przedsiębiorstwa, Przedsiębiorstwo na rynku, Rynki międzynarodowe, Marketing międzynarodowy
Enterprise environment, Enterprise in the market, International market, International marketing - Uwagi
- summ.
- Abstrakt
- Artykuł zawiera charakterystykę otoczenia międzynarodowego. Przedstawiono elementy zagranicznego otoczenia zewnętrznego. Są to: otoczenie ekonomiczne, otoczenie polityczno-prawne, otoczenie technologiczne i otoczenie społeczno-kulturowe.
Increased influence on international environment in strategic activity of enterprises has been noticed in last years. In terms of introducing the marketing to foreign markets there interact two things: the increase of speed of changes and their direction, which is hard to predict. Because of this, the exact analysis of environmental elements plays such important role in a process of preparing marketing strategy for entering foreign markets. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Ansoff H.L, Zarządzanie strategiczne, PWE, Warszawa 1985.
- Bradley F., International Marketing Strategy, Prentice Hall, Harlow 1999.
- Cateora P., Ghauri P., International Marketing, McGraw-Hill, London 2000.
- Duliniec E., Marketing międzynarodowy, PWE, Warszawa 2004.
- Mikulowski-Pomorski J., Komunikacja między kultur ów a, AE, Kraków 1999.
- Penc-Pietrzak I., Strategiczne zarządzanie marketingiem. Key Text, Warszawa 1999.
- Pszczółkowska D., Na barykady', polega "Gazeta Wyborcza" z 10 maja 2004.
- Root F.R., Entry Strategies for International Merkels, Lexington Books, Lexington 1987.
- Sznajder A., Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym, PWN, Warszawa 1995.
- Terpstra V., Sarathy R., International Marketing, Dryden Press, Orlando 1997.
- Tubielewicz A., Zarządzanie strategiczne w biznesie międzynarodowym, WNT, Warszawa 2004.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol