BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Skulski Przemysław
Tytuł
Międzynarodowe otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa
The International Marketing Environment of an Enterprise 357 Marcin Sutkowski: Sectorial Operative Programme as a Factor in Accor
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2006, nr 1147, s. 345-357, bibliogr. 11 poz.
Tytuł własny numeru
Problemy regionalne i globalne we współczesnej gospodarce światowej
Słowa kluczowe
Otoczenie przedsiębiorstwa, Przedsiębiorstwo na rynku, Rynki międzynarodowe, Marketing międzynarodowy
Enterprise environment, Enterprise in the market, International market, International marketing
Uwagi
summ.
Abstrakt
Artykuł zawiera charakterystykę otoczenia międzynarodowego. Przedstawiono elementy zagranicznego otoczenia zewnętrznego. Są to: otoczenie ekonomiczne, otoczenie polityczno-prawne, otoczenie technologiczne i otoczenie społeczno-kulturowe.

Increased influence on international environment in strategic activity of enterprises has been noticed in last years. In terms of introducing the marketing to foreign markets there interact two things: the increase of speed of changes and their direction, which is hard to predict. Because of this, the exact analysis of environmental elements plays such important role in a process of preparing marketing strategy for entering foreign markets. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Ansoff H.L, Zarządzanie strategiczne, PWE, Warszawa 1985.
  2. Bradley F., International Marketing Strategy, Prentice Hall, Harlow 1999.
  3. Cateora P., Ghauri P., International Marketing, McGraw-Hill, London 2000.
  4. Duliniec E., Marketing międzynarodowy, PWE, Warszawa 2004.
  5. Mikulowski-Pomorski J., Komunikacja między kultur ów a, AE, Kraków 1999.
  6. Penc-Pietrzak I., Strategiczne zarządzanie marketingiem. Key Text, Warszawa 1999.
  7. Pszczółkowska D., Na barykady', polega "Gazeta Wyborcza" z 10 maja 2004.
  8. Root F.R., Entry Strategies for International Merkels, Lexington Books, Lexington 1987.
  9. Sznajder A., Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym, PWN, Warszawa 1995.
  10. Terpstra V., Sarathy R., International Marketing, Dryden Press, Orlando 1997.
  11. Tubielewicz A., Zarządzanie strategiczne w biznesie międzynarodowym, WNT, Warszawa 2004.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu