BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tworzydło Dariusz
Tytuł
Prawa osoby fizycznej - klienta banku - jako element kształtowania wizerunku banku komercyjnego
Individual Person Rights - Bank's Client - as Creation 's Element of Commercial Bank Image
Źródło
Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, 1999, R. 3, nr 1, s. 93-98, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Banki komercyjne, Strategia obsługi klienta, Public relations, Wizerunek przedsiębiorstwa, Marketing bankowy, Materiały konferencyjne
Commercial banks, Customer service strategy, Public relations, Company image, Bank marketing, Conference materials
Abstrakt
Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na relacje bank-klient, stanowiące podstawowy element kształtowania wizerunku banku w oczach społeczeństwa. Do tworzenia pozytywnego kanału komunikacyjnego na linii bank-klient oraz realizacji praw klienta wykorzystuje się działania public relations, jak i również tzw. "komunikowanie niekontrolowane" (word of mouth), oparte na nieformalnej wymianie informacji o usługach banków pomiędzy konsumentami.

The aim of the article was to point out relation bank -client, as basic creation's element of commercial bank image in the society. To create positive communications channel on the line bank-client and realization client's rights, public relations is used as well as so called word of mouth, based on non formal exchange information about bank services between consumers. (AŁ)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1429-5237
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu