BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Moroz Arkadiusz
Tytuł
Szanse lokalnych marek w dobie globalizacji : Wybrane zagadnienia związane z budowaniem kapitału marki
Źródło
Przegląd Organizacji, 2007, nr 6, s. 34-36
Słowa kluczowe
Globalizacja, Marka, Marka przedsiębiorstwa
Globalization, Brand, Enterprise's brand
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule zwrócono uwagę, że markom lokalnym coraz trudniej jest skutecznie stawiać czoła światowym gigantom. Podkreślono, że problemem nie jest sama obecność marek transregionalnych, lecz brak skutecznej strategii dla marek lokalnych. Podjęto zagadnienie analiz, które pozwolą na precyzyjne sformułowanie założeń w celu określenia strategii rozwoju marki. Rozróżniono i omówiono trzy grupy strategii.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. J. ALTKORN, Strategia marki, PWE, Warszawa 1998, s. 77.
  2. J. KALL, Silna marka. Istota i kreowanie, Warszawa 2001, s. 172-189.
  3. Ph. KOTLER, Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa 1994, s. 413-418.
  4. Ph. KOTLER, G. ARMSTRONG, J. SAUNDERS, V. WONG, Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002, s. 632.
  5. J.M. MURPHY, Brand Strategy, Prentice Hall, New York 1990, s. 43.
  6. G. URBANEK, Zarządzanie marką, Warszawa 2002, s. 77.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu