BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Skrzypek Elżbieta, Hofman Mariusz
Tytuł
Rola i funkcje zarządzających procesami w systemie przedsiębiorstwa
Źródło
Problemy Jakości, 2007, nr 8, s. 4-7
Słowa kluczowe
Zarządzanie procesami, Efektywność przedsiębiorstwa, Proces zarządzania
Process management, Enterprise effectiveness, Management process
Uwagi
Zawiera rysunki: [1] Analiza branżowa przedsiębiorstw objętych badaniem, [2] Analiza badanej populacji ze względu na formę własności, [3] Predyspozycje właściciela procesu w opiniii badanych podmiotów, [4] Sposoby współpracy właścicieli procesów w badanych przedsiębiorstwach. Zawiera tabelę: [1] Zestawienie przedsiębiorstw przebadanych, odrzuconych oraz nie objętych badaniem
Abstrakt
W artykule podjęto temat skutecznego i efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem za pomocą odpowiedzialnych za to osób. Przedstawiono aspekty teoretyczne zarządzania procesami. Omówiono metodykę prowadzenia badań empirycznych przedstawionych w artykule. Zaprezentowano rolę i funkcje właścicieli procesów w świetle wyników badań.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Hammer M.: Reinżynieria i jej następstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, s. 16.
  2. M. Hofman, Analiza wpływu systemu procesów biznesowych w przedsiębiorstwach województwa podkarpackiego na ich sukces – wyniki badań, [w:] Materiały Konferencyjne z VII Konferencji Naukowej, Uwarunkowania sukcesu przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy SUCCESS 2004, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2004, s. 79-80.
  3. Perechuda K.: Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości, Agencja Wydawnicza PLACET, Warszawa 2000, s. 88.
  4. G. Rummler, A. Brache, Podnoszenie efektywności organizacji, PWE, Warszawa 2000, s. 210.
  5. Skrzypek E.: Jakość i efektywność, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2000, s. 146.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu