BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziadkowiec Joanna (Wydział Towaroznawstwa i Zarządzania Produktem)
Tytuł
Model zarządzania jakością usług
Źródło
Problemy Jakości, 2007, nr 8, s. 21-25, bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Jakość usług, Zarządzanie jakością, Doskonalenie zarządzania
Quality of services, Quality management, Management development
Uwagi
Zawiera rysunki: [1] Model doskonalenia standardu jakości usług, [2] Udział klienta w doskonaleniu modelu doskonalenia jakości usługi, [3] Udział pracowników w modelu doskonalenia jakości usług
Abstrakt
W artykule zaprezentowano model doskonalenia jakości usług. Omówiono proces standaryzacji czynności i doskonalenie w ramach zdefiniowanego standardu. Przedstawiono rolę konsumenta w systemie doskonalenia jakości usługi. Zwrócono także uwagę na rolę pracowników w omawianym systemie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Adamczyk W., Dziadkowiec J. Model doskonalenia Jakości usług w: Jakość w dokonaniach współczesnej ekonomii i techniki, SGH, Warszawa 2005.
  2. Mazur J. „Zarządzanie marketingiem usług", Difin, Warszawa, 2002.
  3. Urbaniak M., „Zarządzanie jakością - teoria i praktyka", Difin, Warszawa 2004.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu