BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baruk Agnieszka Izabela
Tytuł
Młodzi nabywcy finalni jako podmioty oddziaływania merchandisingowego
Źródło
Problemy Jakości, 2007, nr 8, s. 43-47
Słowa kluczowe
Badania konsumenckie, Merchandising, Wartość dla klienta, Marketing zakupów, Strategia zakupów
Consumer research, Merchandising, Value to customer, Buyer marketing, Purchasing strategy
Uwagi
Zawiera rysunki: [1] Miejsce dokonywania zakupów przez respondentów (w %), [2] Wybrane kryteria wyboru placówki handlowej (w %), [3] Kryteria wyboru konkretnego produktu (w %), [4] Wpływ marki na zakup wybranych grup produktów (w %), [5] Cechy opakowania jako kryteria wyboru konkretnego produktu (w %), [6] Działy, które według respondentów mogą podlegać zmianom (w %), [7] Działy, które według respondentów mogą podlegać zmianom (w %), [8] Kolory pobudzające respondentów do zakupów (w %).^ Zawiera tabelę: [1] Charakterystyka próby badawczej.
Abstrakt
Artykuł ma na celu zapoznanie z opinią młodych nabywców finalnych na temat skuteczności różnych działań merchandisingowych jako bodźców zachęcających ich do zakupu konkretnych wyrobów. Przedstawiono preferencje i zachowania młodych nabywców na rynku dóbr szybkozbywalnych. Omówiono główne determinanty decyzji zakupowych oraz wpływ wybranych działań handlowych na młodych nabywców.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu