BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sekuła Zofia
Tytuł
Troskliwy lider (2)
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2007, nr 9, s. 36-40, bibliogr. 40 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie personelem, Motywowanie pracowników, Motywacja do pracy, Motywacje pozapłacowe
Personnel management, Motivating employees, Work motivation, Nonwage motivations
Uwagi
Zawiera tabelę: Przyczyny demotywacji pracowników i niezbędne działania kierownika
Abstrakt
W artykule omówiono sposoby zapobiegania demotywacji pracowników. Scharakteryzowano przyczyny demotywacji oraz metody inicjowania zmian. Zwrócono uwagę na rolę krytyki w demotywowaniu pracowników oraz konieczność opracowania kwestionariusza motywowania w każdej organizacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. P.P. Drucker, Praktyka Zarządzania, MT Biznes, Kraków, 2005, s. 447.
  2. Z. Jasiński, Kierownicze działania osłabiające motywację, [w:] Dysfunkcje w zarządzaniu zasobami ludzkimi, pod red. Z. Janowskiej, J. Cewiń-skiej, K. Wojtaszczyk, Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, 2005, s. 300-303.
  3. H.Ch. Altmann, Strategie sukcesu, Business Press, Warszawa, 1997, s. 84.
  4. L. Porzuczek, Skuteczne sposoby wpływania na motywację pracowników, „Personel", 1999, nr 4, s. 24-25.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu