BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sękowska Magdalena
Tytuł
Zachowania filtrowane, czyli istota sesji relacyjnego modelu Development Center
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2007, nr 9, s. 47-48
Słowa kluczowe
Kompetencje pracownicze, Model kompetencji, Zarządzanie kompetencjami
Employees competencies, Competence model, Competence management
Abstrakt
Artykuł na temat metody Development Center, która zawiera w sobie określony sposób myślenia o człowieku, wnioskowania na temat jego cech, myślenia o możliwościach ich zmiany czy rozwoju. Przedstawiony w artykule model umożliwia opis kompetencji związanych z relacyjnymi aspektami zarządzania, takimi jak: kierowanie zespołem, wywieranie wpływu, umiejętność argumentowania, umiejętność negocjowania, umiejętność współpracy, umiejętność rozwiązywania sytuacji problemowej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu