BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Roszyk-Kowalska Gabriela
Tytuł
Reputacja jako kluczowa kompetencja przedsiębiorstwa
The Reputation as Key Competence of Enterprise
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2006, nr 1141, s. 145-148, bibliogr. 6 poz.
Tytuł własny numeru
Zmiana warunkiem sukcesu : dynamika zmian w organizacji - ewolucja czy rewolucja
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo, Rozwój przedsiębiorstwa, Kompetencje, Konkurencyjność przedsiębiorstwa
Enterprises, Enterprise development, Competences, Enterprise competitiveness
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono pojęcie i istotę reputacji przedsiębiorstwa, jako jednego z elementów kształtowania kluczowych kompetencji, gwarantujących rozwój i konkurencyjność przedsiębiorstwa.

Key competences or there is attributes differing ability or for given enterprise package of all its own attribute and they enable obtainment of competitive superiority it. These abilities create superior value for clients than values, which offers competition of enterprise memorial. The reputation is one of such differing ability, or most important instrument of devolution of information clients. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Błaszczak A., (2004), Warto dbać o dobre imię firmy, "Rzeczpospolita", nr 37 (6720).
  2. Głuszek E., (2004), Zarządzanie zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa, AE, Wrocław.
  3. Mruk H., (2002), Zarządzanie marką, Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości, Poznań.
  4. Probst G., Raub S., Romhardt K., (2002), Zarządzanie wiedzą w organizacji, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
  5. Stoner J.A.F., Freeman R.E., Gilbert D.R., (1999), Kierowanie, PWE, Warszawa.
  6. Sveiby K.E., (2001), Towards a Knowledge-baaed Theory of the Firm, "Journal of Intellectual Capital", nr 4.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu