BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Tytuł
Komunikacja on-line w kształtowaniu relacji firmy z klientami
The Part of on-line Communication in Moulding Company's Relations with Client
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (1), 2004, nr 1029, s. 11-25
Tytuł własny numeru
Problemy teorii i praktyki marketingu
Słowa kluczowe
Relacje przedsiębiorstwo-konsument, Marketing konsumencki, Programy lojalnościowe, Budowanie lojalności klienta, Multimedia, Internet
Enterprise-customer relationship, Consumer Marketing, Loyalty programs, Cultivation customer loyalty, Multimedia, Internet
Uwagi
summ.
Abstrakt
Proces budowy relacji firmy z klientem jest niezwykle istotny, można go pogłębić dzięki rozwojowi komunikacji on-line. Dzięki niej klienci otrzymują pełną informację o ofercie, a firma może na bieżąco śledzić ich opinie, pytania i wątpliwości. Stwarza to warunki do pogłębiania relacji z klientami i indywidualizowania oferty stosownie do ich oczekiwań. Przedstawiono znaczenie internetu w budowaniu relacji firmy z klientami, oraz rolę multimediów w tworzeniu nowych form komunikowania się z klientem.

The importance of Internet in moulding company's relations with clients rises. It widens also the possibilities of moulding reward for loyalty programs. New forms of communication with clients come into being thanks to multimedia. The companies use commoner and commoner different forms of communication on-line (i.e. infoline, e-mail and Internet) both in contacts with final clients and with trade partners. The range of Internet usage by customers spread too. although they are fundamentally diverse in age, education. income, profession and place of residence (city/village) section. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Banaszkiewicz-Zygmunt E., Media, PWN, Warszawa 2000.
  2. Biernacka M., Od offline do online, :Modern Marketing” 2001, nr 3.
  3. Borzestowski M., Reklama banerowa, „Modern Marketing” 1999, nr 3.
  4. Dylemat m-marketingu: pchać czy przyciągać, „Modern Marketing” 2001, nr 1.
  5. Echikson W., Inwazja telewizji internetowej, „Wprost” 2001, nr 15.
  6. „Impact – magazyn komunikacji marketingowej” 2000, nr 9.
  7. Karolak J., Czy Internet skróci kanały dystrybucji, „Modern Marketing”, luty 2001.
  8. Konikowski J., Płatności on-line po polsku, “Modern Marketing” 2001, nr 6.
  9. Levinson J.C., Rubin Ch., Marketing partyzancki on line, PWE, Warszawa 1998.
  10. Majewski M., Budowanie lojalności przez Internet, „Marketing w Praktyce” 2001, nr 10.
  11. Mazurek-Łopacińska K., Zachowania polskich konsumentów u progu wejścia do Unii Europejskiej, raport z badań, AE, Wrocław 2003.
  12. Skrzypczak J., Popularna encyklopedia mass mediów, Kurpicz S.A., Poznań 1999.
  13. Smoleń T., Internetowe serwisy na życzenia, „Marketing w Praktyce” 1998, nr 1.
  14. Smoleń T., Reklama w sieci, „Marketing w Praktyce” 1996, nr 11.
  15. Steinbrink B., Multimedia u progu technologii XXI wieku, Wrocław 1993.
  16. Sucha T., Interaktywna telewizja, „Modern Marketing” 2001, nr 1.
  17. Suchta T., Prywatność on line – gdzie leży tajemnica anonimowości, „Modern Marketing” 2001, nr 3.
  18. Sznajder A., Marketing wirtualny, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2000.
  19. Tarasiewicz J., Cygan O., Lojalny internauta, „Modern Marketing” 1999, nr 10.
  20. Tomczyk T., Pytanie o personalizację ... E-business dla zaawansowanych? „Modern Marketing” 2001, nr 2.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1732-0720
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu