BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bełz Grzegorz
Tytuł
Przeprowadzanie zmian w okresie konwergencji rynków
Implementing Change During Market Convergence
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2006, nr 1141, s. 185-192, bibliogr. 13 poz.
Tytuł własny numeru
Zmiana warunkiem sukcesu : dynamika zmian w organizacji - ewolucja czy rewolucja
Słowa kluczowe
Zmiany organizacyjne, Usługi teleinformatyczne, Usługi telekomunikacyjne, Nowe technologie, Postęp technologiczny, Rozwój technologii informacyjnej, Konwergencja
Organisational change, Teleinformation services, Telecommunications services, High-tech, Technological progress, Information technology development, Convergence
Uwagi
summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono kluczowe zagadnienia związane z problemem wypracowywania nowego modelu biznesowego przez operatorów sieci dostępowych, których rynki podlegają precesom konwergencji.

Article discuses dilemmas of change implementation in the process of market convergence. It is based on case of emerging, new model of triple play services commercialization, which can be treated as example of three market sector convergence. The change process in such case shows both revolutionary as well as evolutionary characteristics. Author points out some basic rules of such a coexistence. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Alcatel (2004), A Guided Approach to Broadband Entertainment Services, materiały informacyjne.
  2. Alcatel (2005), The Fixe Operator: Moving from Connectivity Provider to Value-added Service Provider, materiały informacyjne.
  3. CICT (2005), Drivers and Barriers for Development of Alternative Broadband, Working paper nr 102, Center[ for Information and Communication Technologies.
  4. Forrester Research (2003), "Tech Strategy", nr 4.
  5. Greiner L.E. (1972), Evolution and Revolution as Organizations Grow, "Harvard Business Review", July- -August.
  6. Instytut Łączności (2005), Usluga Triple Play oraz konwergencja sieci stacjonarnych i ruchomych w kontekście wprowadzenia w sieciach telekomunikacyjnych w Polsce, cz. II, Program wieloletni - Rozwój telekomunikacji i poczty w dobie społeczeństwa informacyjnego, Warszawa, nr 9.
  7. Jakubowski R. (2006), Potrójna gra dwa obozy, jeden rynek, "Computerworld", nr 9.
  8. Lucent Technologies (2005), Maximizing IP TV Triple Play Market Potential.
  9. Orange (2006), Materiały prasowe umieszczone na stronie internetowej.
  10. Strategy Analytics (2006), Materiały informacyjne ze strony www.strategyanalytics.com.
  11. Trzy w jednym, czyli Multimedia i PRO Media House znowu razem (2006), www.multimedia.pl, 10.10.2005.
  12. UPC Polska (2006), www.upc.pl, 04.05.2006.
  13. Urbanek A. (2006), Triple Play - trzy usługi, więcej pytań, "NetWorld", nr 4.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu