BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kłoczko Mirosław
Tytuł
Kolor menedżera
Źródło
Gazeta Bankowa, 2007, nr 39, s. 36-40
Słowa kluczowe
Menedżer skuteczny, Osobowość kierownika, Kierownicy w przedsiębiorstwie
Effective manager, Manager personality, Managers in a enterprise
Abstrakt
Rozwój w branży doradztwa finansowego jest widoczny i niezaprzeczalny. Podczas gdy tradycyjnie rozumiane doradztwo nie jest tak popularne, popyt na kompetentnych doradców finansowych ciągle rośnie. Powodem jest fakt, że banki i inne firmy, instytucje finansowe coraz bardziej skupiają się na sprzedaży nowych, innowacyjnych produktów. Ich nową dewizą jest przejście od starego typu doradcy finansowego zorientowanego na projekt, do nowoczesnego menedżera ds. stosunków międzyludzkich, skoncentrowanego na sprzedaży. Coraz częściej też wykorzystywany jest model pracy w zespole. Aby długodystansowo utrzymać dobre wyniki i cieszyć się sukcesami zespół potrzebuje dobrego prowadzenia, ponieważ nie każdy sprzedawca jest równocześnie dobrym menedżerem. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu