BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Prudzienica-Grunt Maja
Tytuł
Zmiany w działalności marketingowej powszechnych towarzystw emerytalnych
The Changes of the Marketing Activity of the General Pension Societies
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2006, nr 1141, s. 272-279, bibliogr. 10 poz.
Tytuł własny numeru
Zmiana warunkiem sukcesu : dynamika zmian w organizacji - ewolucja czy rewolucja
Słowa kluczowe
System emerytalny, Świadczenia emerytalne, Marketing usług, Strategia marketingowa
Pension schemes, Pension benefits, Service marketing, Marketing strategy
Uwagi
summ.
Firma/Organizacja
Powszechne Towarzystwa Emerytalne
General Pension Society
Abstrakt
Zdefiniowano działania marketingowe odnoszące się do sektora ubezpieczeń emerytalnych oraz przedstawiono koncepcję zmian w tym obszarze.

The main aim of this article is to find an answer to the question if the changes in the activity of General Pension Societies are driven by market conditions particularly specific for this kind of institutions comparing to other kind of institutions functioning on the capital market (i.e. banks, life insurance societies)? Or are they driven by the series of various circumstances being random from their nature? Once the origin, influence and duration of those changes are identified the answer for the above questions. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. BenettP.D. (1995), Dictionary of Marketing Terms, NTC Publishing Group Lincolnwood, IL.
  2. Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W. (2000), Marketing, PWE, Warszawa.
  3. Kotler P. (1996), Marketing., Gebethner & Ska, Warszawa.
  4. Nowe usługi finansowe w Polsce (2000), red. W. Przybylska-Kapuścińska, U. Ziarko-Siwek, AE, Poznań.
  5. Prudzienica-Grunt M. (2004), Kierunki zmian w zarządzaniu Powszechnymi Towarzystwami Emerytalnymi wchodzącymi w sklad grup kapitałowych, [w:] Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem - między teorią a praktyką, red. H. Jagoda, J. Lichtarski, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej nr 1014, AE, Wrocław.
  6. Prudzienica-Grunt M. (2005), Powszechne Towarzystwa Emerytalne jako organizacje sieciowe, [w:] Strategie i logistyka organizacji sieciowych, red. J. Witkowski, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej nr 1078, AE, Wrocław.
  7. Rogoziński K. (2000), Nowy marketing usług, AE, Poznań.
  8. Stanusch-Stachowicz A. (2001), Kultura marketingowa przedsiębiorstw, PWN, Warszawa.
  9. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2003 r. o zmianie ustawy o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych, art. 134, ust. l, DzU nr 170, poz. 1651.
  10. Wielgusz M., Rembiś R. (2002), Agregacja usług finansowych, [w:] Nowe usługi finansowe w Polsce, red. W. Przybylska-Kapuścińska, U. Ziarko-Siwek, AE, Poznań.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu