BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pukas Anetta
Tytuł
Znaczenie szacowania wartości klienta w osiąganiu sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa
The Role of Customer Equity Estimation in Achievement of Company Market Success
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2006, nr 1141, s. 280-285, bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Zmiana warunkiem sukcesu : dynamika zmian w organizacji - ewolucja czy rewolucja
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo, Klient, Relacje przedsiębiorstwo-konsument
Enterprises, Customer, Enterprise-customer relationship
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono koncepcję kapitału klienta (czyli określenie, jakie korzyści finansowe/rynkowe osiągneliśmy w przedsiębiorstwie współpracując z określonymi klientami lub grupami klientów) jako sposób na efektywny pomiar własnej działalności. Przedstawiono również problemy występujące podczas określania wartości relacji z klientem.

The last decade has seen significant interest in a new model of enhancing the performance and mpetitiveness of businesses by directly managing the firm's customer equity. Customer Relationship Management System (CRM) helps companies unlock the full value of their relationship assets, accelerating revenue and profit growth. This paper discusses how firms should measure this processes id activity to improve their market position. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Blattberg U.C., Getz G., Thomas J.S. (2004), Klient jako kapitał. Budowa cennego majątku relacji z klientem i zarządzanie nim, MT Biznes, Warszawa.
  2. Chan J.O. (2005), Toward a Unified View of Customer Relationship Management, "Journal of American Academy of Business", Cambridge, marzec.
  3. Doyle P. (2003), Marketing wartości, Felberg SJA, Warszawa.
  4. Kennedy ME., King A.M. (2004), Using Customer Relationship Management to Increase Profits, "Strategic Finance", marzec.
  5. Wayland R., Cole P. (1997), Customer Connections, Harvard Business School Press.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu