BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Machel Wojciech
Tytuł
Nowe technologie informatyczne w przedsiębiorstwie - wyzwanie i konieczność
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2002, nr 963, s. 298-309, rys., bibliogr. 9 poz.
Tytuł własny numeru
Zmiana warunkiem sukcesu : integracja, globalizacja, regionalizacja - wyzwania dla przedsiębiorstw
Słowa kluczowe
System informacyjny przedsiębiorstwa, Informatyczne systemy zarządzania, Nowe technologie, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Konkurencyjność przedsiębiorstwa
Information system of enterprises, Management Information Systems, High-tech, Customer Relationship Management (CRM), Enterprise competitiveness
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Dynamiczny rozwój nowych technologii informatycznych, możliwość komunikowania się praktycznie w każdym miejscu i czasie a także szybszy dostęp do informacji znacząco wpłynęły na życie społeczne a przede wszystkim na sposób funkcjonowania i organizacji przedsiębiorstw. W referacie zaprezentowano obszary rozwiązań i możliwości jakie daje zastosowanie nowych technologii informatycznych dla zwiększenia efektywności i konkurencyjności przedsiębiorstw. (abstrakt oryginalny)

The dynamic progress in information technology, possibility to communicate in every time and place, faster access to the information significantly influences first all on course of action and organisation of the enterprise, secondly on social life. There were presented solutions and opportunities which are taken by using information technology to increase effectiveness and competitiveness of the enterprise. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Brown S., (2000): CRM A strategic Imperactive in the World of e-Business, PricewaterhouseCooper, Wiley & Sons, Canada.
  2. Gierszewska G., Romanowska M., (1998): Analiza strategiczna przedsiębiorstw, PWE, Warszawa.
  3. Internet: www.pl.cgey/news/e-gov.shtml.
  4. Internet: http://cs.iweb.ey.com/cs/us/cs/crm/welcome.nsf.
  5. http;//glaxy.capgemini.fr:3410/crm/download/A833/crm-index.htm.
  6. Marcinkowska M., (2000): Kształtowanie wartości firmy, PWN, Warszawa.
  7. Porter M., (2001): Porter o konkurencji, PWE, Warszawa.
  8. Steinmann H., Schreyogg, (1995): Zarządzanie. Podstawy kierowania przedsiębiorstwem., Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław.
  9. Stoner J., Wankel C., (1994): Kierowanie, PWE, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu