BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kaczoń Lech
Tytuł
Reklama zewnętrzna w pasie drogi w świetle obowiązujących przepisów prawnych
Advertising in Roadway
Źródło
Zeszyty Naukowo-Techniczne Oddziału Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji w Krakowie. Materiały Konferencyjne (nr 47), 2002, z. 93, s. 49-58
Słowa kluczowe
Reklama, Prawne aspekty reklamy, Drogi publiczne, Materiały konferencyjne
Advertising, Legal aspects of advertising, Highway road, Conference materials
Uwagi
streszcz., summ., Zsfg.
Abstrakt
W artykule przedstawiono historię kształtowania się przepisów prawnych dotyczących umieszczania reklam w pasie drogowym. Zawarto autorską krytykę ustanowienia opłat za zajęcie pasa drogowego dla celów reklamowych oraz propozycję wprowadzenia zmian do rozporządzenia w tej sprawie.

The history of creation law regulations and fares for advertising in roadway, critique for introducing of that fares, as well as proposal of changes in regulations in relation to that matter are given in the paper. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-9171
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu