- Autor
- Kaczoń Lech
- Tytuł
- Reklama zewnętrzna w pasie drogi w świetle obowiązujących przepisów prawnych
Advertising in Roadway - Źródło
- Zeszyty Naukowo-Techniczne Oddziału Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji w Krakowie. Materiały Konferencyjne (nr 47), 2002, z. 93, s. 49-58
- Słowa kluczowe
- Reklama, Prawne aspekty reklamy, Drogi publiczne, Materiały konferencyjne
Advertising, Legal aspects of advertising, Highway road, Conference materials - Uwagi
- streszcz., summ., Zsfg.
- Abstrakt
- W artykule przedstawiono historię kształtowania się przepisów prawnych dotyczących umieszczania reklam w pasie drogowym. Zawarto autorską krytykę ustanowienia opłat za zajęcie pasa drogowego dla celów reklamowych oraz propozycję wprowadzenia zmian do rozporządzenia w tej sprawie.
The history of creation law regulations and fares for advertising in roadway, critique for introducing of that fares, as well as proposal of changes in regulations in relation to that matter are given in the paper. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
- Cytowane przez
- ISSN
- 1231-9171
- Język
- pol