BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Piesik Lech
Tytuł
CRM: klucz do sukcesu
Źródło
Gazeta Bankowa, 2007, nr 31, s. 36-38
Słowa kluczowe
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta, Informatyczne systemy zarządzania
Customer Relationship Management (CRM), Customer service, Management Information Systems
Uwagi
Zawiera wykresy: [1] Koszt inwestycji w CRM (w proc. inwestycji), [2] Użytkownicy CRM (w proc.)
Abstrakt
Dla każdej firmy klient jest źródłem przychodów. Sukces można jednak osiągnąć tylko wtedy, gdy pozna się potrzeby klienta wcześniej niż zrobi to konkurencja. Customer Relationship Management – CRM – rozwiązania informatyczne, których nie lekceważą duże firmy. Rozwiązania są różne pod względem funkcjonalności, jednak cel jest zawsze ten sam – zwiększenie sprzedaży i zapewnienie sobie lojalności klienta. W tym miejscu jak zwykle może pojawić się pytanie: jak wybrać najlepszy CRM? Oczywiście przed dokonaniem wyboru należy poznać wiele parametrów charakteryzujących przedsiębiorstwo, m.in. specyfikę jego biznesu oraz pożądanych cech rozwiązania z określeniem skali ich ważności. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu