BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dudek Małgorzata Alicja
Tytuł
Rozwój przez franczyzę
Źródło
Gazeta Bankowa, 2007, nr 30, s. 12-14
Słowa kluczowe
Franchising, Sieci franczyzowe, Umowa franchisingowa, Przedsiębiorczość
Franchising, Franchising networks, Franchising contract, Entrepreneurship
Uwagi
Zawiera tabelę: Planowane otwarcia nowych placówek partnerskich do końca 2008 roku
Abstrakt
Już ubiegły rok pokazał, że sieci franczyzowe stają się dla instytucji finansowych szczególnie ważne. Na rozwój placówek partnerskich stawiają kolejne banki, które dotąd hołdowały wyłącznie własnym oddziałom. Należą do takich właśnie m.in. ING Bank Śląski (pierwsze placówki partnerskie uruchomione w ubiegłym roku), Bank Zachodni WBK, który od maja tego roku buduje sieć franczyzową w oparciu o nowy brand „minibanku" oraz mBank. Ten ostatni obsługuje już ponad 1,3 mln klientów i choć zgodnie z założeniami miał prowadzić wyłącznie zdalną obsługę (przez internet, telefon), to jednak nie broni się przed uruchamianiem małych punktów, gdzie klient będzie miał możliwość kontaktu z pracownikiem banku. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu