BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szałkowski Mariusz, Wróbel Ryszard
Tytuł
Badania marketingowe w transporcie zbiorowym na przykładzie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego S.A. w Krakowie
Marketing Research in Public Transport on Case of Public Transport Company Ltd. in Cracow
Źródło
Zeszyty Naukowo-Techniczne Oddziału Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji w Krakowie. Materiały Konferencyjne (nr 46), 2002, z. 92, s. 363-372
Słowa kluczowe
Transport miejski, Przewozy pasażerskie, Badania marketingowe, Materiały konferencyjne
City transport, Passenger traffic, Marketing research, Conference materials
Uwagi
streszcz., summ., Zsfg.
Firma/Organizacja
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne SA w Krakowie (MPK SA w Krakowie)
Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie badań rynku ukierunkowanych na klienta, prowadzonych systematycznie w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym S.A. w Krakowie. Autorzy koncentrują się na wyszczególnieniu prowadzonych badań i ogólnym omówieniu metodologii, pomijając wyniki badań.

The main marketing research, which are led by Public Transport Company Ltd. in Cracow, are presented in the paper. The research include recognition of necessities of tenants in the field of transport services, mobility of various group of passengers, usage of present transport service and tariff offer, conditions of transport, and most of all parameters of bus and tram traffic and the level of satisfaction the passengers' needs. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-9171
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu