BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jankowska Barbara
Tytuł
Strategie konkurencyjne w polskiej branży budowlanej
Źródło
Gospodarka Narodowa, 2003, nr 10, s. 43-62
Słowa kluczowe
Konkurowanie na rynkach branżowych, Przedsiębiorstwo budowlane, Konkurencyjność międzynarodowa
Competitiveness of products, Construction company, International competitiveness
Abstrakt
W niniejszym artykule zaprezentowano część wyników badań empirycznych przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw budowlanych, które dotyczyły międzynarodowej konkurencyjności polskiej branży budowlanej. Autorka przedstawia, jakimi strategiami konkurencji dysponują polskie firmy budowlane. Badania zaostały przeprowadzone w 2002 roku i objęły 40 przedsiębiorstw budowlanych zarejestrowanych w Polsce. Wyniki prezentuje się w podziale na trzy kategorie rynków: rynek krajowy, rynek niemiecki i pozostałe rynki oraz w przekroju firm z różnym stopniem umiędzynarodowienia.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. B. Jankowska, Konkurencja wewnątrzbranżowa jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstwa, "Gospodarka Narodowa" 2002, nr 4
  2. Rocznik Statystyczny, GUS, Warszawa 2002
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-0005
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu