BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wdowiak Mariusz
Tytuł
Szkolenie bankowych opiekunów klienta
Training Bank Personnel as Care Providers for Customers
Źródło
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2007, nr 5, s. 101-104
Słowa kluczowe
Szkolenie zawodowe, Bankowość, Małe i średnie przedsiębiorstwa
Vocational training, Banking, Small business
Abstrakt
Celem artykułu jest zaprezentowanie założeń programu szkoleniowego, który służył przygotowaniu opiekunów klienta do sprzedaży produktów pochodnych w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw. Program ten oparty był w dużej mierze na praktycznych ćwiczeniach z prezentowania rozwiązań na podstawie analizy potrzeb danego klienta oraz wykorzystywania obiekcji klienta do proponowania mu alternatywnych rozwiązań. W efekcie powstał kaskadowy model oferowania produktów, który w ciągu roku 2006 z powodzeniem został wykorzystany w praktyce. (abstrakt oryginalny)

The purpose of this article is to present a foundation of educational program, which was run to prepare client’s managers to sale products in small enterprises sector. This program was based on practical exercises consisting of analysis of requirement of given client and also suggesting alternative solutions as taking advantage of objections received from the client. In the effect cascade model of offering of products has emerged. A model which in 2006 was successfully used in practice.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0874
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu