BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Karaszewski Robert, Ptaszyńska Justyna, Skrzypczyńska Kamila
Tytuł
Analiza poziomu spełnienia oczekiwań pacjentów
Źródło
Problemy Jakości, 2007, nr 10, s. 47-51
Słowa kluczowe
Zarządzanie zadowoleniem klientów, Placówki służby zdrowia, Standardy opieki zdrowotnej
Customer satisfaction management, Medical facilities, Healthcare standards
Uwagi
Zawiera rysunek: [1] Model oczekiwanej niezgodności. Zawiera tabele: [1] Profil przeciętnego pacjenta-studenta, [2] Ocena wszystkich obszarów funkcjonowania przychodni
Abstrakt
Zadowolenie klienta jest problemem bardzo szerokim i dotyczącym wielu aspektów. W artykule rozpatrzono satysfakcję klienta w kilku obszarach: jako rzeczywistą wartość dostarczaną przez oferenta klientowi oraz jako oczekiwania klienta. Zaprezentowano wyniki badań, które miały odpowiedzieć na pytanie czy przychodnie dbają o potencjalnie kluczowych klientów.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Jachnis, J.F. Terelak, Psychologia konsumenta i reklamy, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz 1998, s. 169.
  2. R. Karaszewski, Servqal- metoda badania jakości świadczonych usług, "Problemy Jakości" 2001, nr 5, s. 8-9.
  3. P. Kotler, Dziesięć śmiertalnych grzechów marketingu, PWE, Warszawa 2005, s. 40-41.
  4. A. Meyer, P. Westerbarkey, Measuring and Managing Hotel Guest Satisfaction, [w:] Service Quality in Hospitality Organisations, praca zbiorowa pod red. M.D. Olsena, R. Teare'a, E. Gummessona, Cassel 1996, s. 190.
  5. L. Nieżurawski, B. Pawłowska, A. Kobylański, Pomiar satysfakcji i jego znaczenie dla przedsiębiorstw - wybrane problemy badawcze, Acta Universitatis Nicolai Copernici, Ekonomia XXXIII, Zeszyt 367, Toruń 2003, s. 213.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu