BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Meyer Beata
Tytuł
Główne przyczyny i skutki kongestii w Wielkiej Brytanii na przykładzie regionu West Midlands
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Wydziału Transportu i Łączności, 1994, nr 5, s. 131-145
Słowa kluczowe
Transport drogowy, Ruch drogowy, Zjawisko kongestii w ruchu drogowym, Inżynieria ruchu drogowego, Zanieczyszczenie środowiska, Wypadki drogowe, Hałas, Koszty transportu, Polityka transportowa
Road transport, Road traffic, Traffic congestion, Traffic engineering, Environmental pollution, Road accidents, Noise, Transport costs, Transport policy
Uwagi
summ.
Kraj/Region
Wielka Brytania
United Kingdom
Abstrakt
Omówiono przyczyny nadmiernego zatłoczenia i korków drogowych (kongestii) w regionie West Midland w Wielkiej Brytanii, a także skutki nadmiernej liczby pojazdów samochodowych dla środowiska i ludzi oraz tzw. zewnętrzne koszty transportu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1230-414X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu