BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szczepańska Katarzyna
Tytuł
Obsługa reklamacji
Źródło
Problemy Jakości, 2007, nr 11, s. 32-36
Słowa kluczowe
Reklamacje klienckie, Obsługa klienta, Marketing handlowy
Client complaints, Customer service, Trade marketing
Uwagi
Zawiera tabele: [1] Pytania kontrolne, [2] Tworzywo przewagi rynkowej w obsłudze klienta, [3] Diagnoza problemu - przykłady pytań
Abstrakt
W artykule omówiono umocowania prawne zagadnień związanych z reklamacją. Przedstawiono marketingowe ujęcie reklamacji oraz proces obsługi reklamacji. Opisano również projekt obsługi reklamacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu