BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lisiecka Krystyna
Tytuł
Rola konsultanta w procesie projektowania systemu zarządzania jakością
Źródło
Problemy Jakości, 2007, nr 11, s. 37-40
Słowa kluczowe
System zarządzania jakością, Zarządzanie jakością, Usługi konsultingowe
Quality management systems, Quality management, Consulting services
Abstrakt
W artykule omówiono wytyczne odnośnie wyboru konsultantów systemu zarządzania jakością i korzystania z ich usług. Zaprezentowano proces oceny kompetencji konsultanta. Przedstawiono wiedzę o krajowych i międzynarodowych systemach certyfikacji/akredytacji. Opisano jak organizacja powinna korzystać z usług konsultanta systemu zarządzania jakością.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu