BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Michalik Robert, Wal Joanna
Tytuł
Humanizacja marki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 7, s. 11-13
Słowa kluczowe
Pozycjonowanie marki, Wartość marki, Komunikowanie marketingowe, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa
Brand positioning, Brand value, Marketing communication, Marketing concept of the company
Abstrakt
Artykuł traktuje o wyzwaniach przed jakimi staje współczesny marketing, związanymi z osiąganiem przez coraz większą część społeczeństwa określonego stopnia zamożności. Wiąże się to z faktem, że ich konsumpcyjne potrzeby zostają zaspokojone i kierują się ku innym wartościom, niematerialnym. Autorzy tekstu uważają, że to zjawisko prowadzi do wzbogacenia marki i tym samym jest dla niej korzystne. Humanizację marki definiują jako proces nadania marce pewnych cech charakterystycznych dla człowieka w aspektach jej działań racjonalnych, emocjonalnych, społecznych i moralnych z korzyścią nie tylko dla jej użytkowników, ale również dla szerszego społeczeństwa w pozaekonomicznych wymiarach jej funkcjonowania.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu