BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czyż-Gwiazda Ewa
Tytuł
Firma na tle konkurencji
Źródło
Marketing w Praktyce, 2007, nr 7, s. 14-17
Słowa kluczowe
Benchmarking, Analiza marketingowa, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Badania marketingowe
Benchmarking, Marketing analysis, Enterprise competitiveness, Marketing research
Abstrakt
Autorka opisuje jak przygotować się do analizy benchmarkingowej. Służy ona ocenie pozycji konkurencyjnej, czyli świadomości siły i słabości firmy na tle rywalizujących przedsiębiorstw. Autorka prezentuje fragmenty kwestionariusza pytań i pisze że dopiero całościowa analiza kondycji firmy i uwzględnienie jednocześnie wszystkich badanych parametrów z różnych perspektyw pozwala określić rzeczywistą sytuację, w jakiej znajduje się firma i trafnie określić obszary do doskonalenia.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu