BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gibas Andrzej
Tytuł
Frontem do klienta
Źródło
Gazeta Bankowa, 2007, nr 42, s. 35-36
Słowa kluczowe
Klient, Strategia obsługi klienta, Obsługa klienta
Customer, Customer service strategy, Customer service
Uwagi
Zawiera wykresy: [1] Bankowość XX wieku, [2] Bankowość XXI wieku
Abstrakt
Bankowość elektroniczna i internet miały spowodować zamykanie oddziałów bankowych – tak sądzono w latach 90. Dziś już wiadomo, że oddziały są potrzebne i przyszłość jaka rysuje się przed nimi jest bardzo obiecująca, ale pod warunkiem, że się zmienią. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu