BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Piesik Lech
Tytuł
Klient nasz pan
Źródło
Gazeta Bankowa, 2007, nr 42, s. 34
Słowa kluczowe
Bankowość elektroniczna
E-banking
Uwagi
Zawiera wykres: Koszt pojedynczej transakcji (USD)
Abstrakt
Klient nasz pan – to bardzo stare powiedzenie, które w XXI wieku pozostaje nadal aktualne, a nawet nabiera coraz większej wartości, bo ta zasada zapewnia powodzenie usługodawcy w czasach konkurencyjnego rynku. Wolny rynek już mamy, ale konkurencyjny to on chyba na razie nie jest, bo to ciągle jeszcze kandydat na klienta musi spełniać różne niczym nie uzasadnione warunki, aby stać się tym klientem. Oczywiście to się zmienia, jednak tempo tych zmian w Polsce jest dużo mniejsze niż na przykład na zachodzie Europy. Bankowość pod tym względem nie należy do maruderów. Opisywany przez Andrzeja Gibasa bankowy oddział przyszłości do Polski trafi pewnie nieprędko, ale banki rzeczywiście poprawiają standardy obsługi klienta, korzystając z różnych rozwiązań back office’owych, przyspieszających podejmowanie decyzji, jak i rozwiązań front office’owych znacznie usprawniających komunikację z klientami. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu